Ghid de cumpărături

Cum comand?

1. Adaugă în coș produsele dorite, apăsând butonul „Adaugă în coș”.

2. După adăugarea tuturor produselor dorite în coș, apasă pe „Coșul meu” din colțul din dreapta-sus. Ai două opțiuni: „Vizualizează coșul” (ca să verifici sau să modifici conținutul său) și „Finalizează comanda”.

3. Dacă ești autentificat, vei fi direcționat către pagina de finalizare a comenzii. Dacă nu ești autentificat, vei fi redirecționat către pagina de autentificare. Dacă nu ai cont pe site, poți să alegi „Finalizare fără înregistrare” sau „Înregistrare și finalizare”. A doua opțiune înseamnă că îți vei face cont de utilizator.

4. Secțiunea de finalizare a comenzii trebuie completată cu următoarele date: „Informații de facturare” (datele necesare pentru factură – care poate fi emisă pentru persoană fizică sau juridică), „Informații de livrare” (adresa la care îți dorești să expediem comanda), „Metodă de livrare” (prin poștă sau curier rapid) și „Metodă de plată” (online sau ramburs).

5. După completarea tuturor informațiilor, ultimul pas îți va cere să revezi comanda făcută. Poți să ștergi sau să adaugi noi titluri, să modifici informațiile sau să lași un comentariu.

6. Când ai terminat, apasă butonul „Plasează comanda”.

7. După ce comanda ta ajunge la noi, ea va fi procesată imediat. Dacă ești librar, vei fi contactat de reprezentantul de vânzări zonal.

 
Cum plătesc?

Poți să folosești oricare dintre următoarele metode de plată:

• Plata online cu card bancar, prin platforma EuPlatesc.ro
• Plata online prin PayPal
• Ramburs la livrare

Dacă vrei ca livrarea să se facă în străinătate, nu poți plăti decât online, prin card bancar sau cont PayPal.

Poți face plata și prin Trezorerie, în contul RO04TREZ4065069XXX015411, deschis la Trezoreria Iași. Comanda îți va fi expediată după primirea confirmării plății. Pentru mai multe detalii, sună la numărul 0232.230.212 / interior 122. 

 
Cum se face livrarea?

Poți să alegi oricare dintre următoarele metode de expediere pe teritoriul României:

Prin curierat rapid: tarif 12 lei, livrare în 1-2 zile lucrătoare, doar în localitățile aflate în aria acoperită de serviciul de curierat

Prin Poșta Română: tarif 10 lei, livrare în 3-5 zile lucrătoare

Comenzile livrate în România cu valoarea de peste 90 de lei beneficiază de transport gratuit.

Expedierea prin curierat rapid se poate face doar în aria acoperită de serviciul de curierat. Pentru restul localităților, expedierea se va face prin Poșta Română.

Dacă vrei ca livrarea să se facă în străinătate, costurile expedierii coletului sunt cele practicate de Poșta Română. Tarifele estimative pot fi consultate aici. Pentru orice întrebări sau informații, scrie-ne pe adresa comenzi@edituragama.ro.
 
Ce fac dacă am primit un produs defect?

În cazul în care ai primit o carte cu defecte de tipar sau deteriorată în timpul transportului, Editura Gama își asumă responsabilitatea acestor defecte și îți va schimba volumul sau îți va returna contravaloarea acestuia.

Te rugăm să ne trimiți un e-mail cu detalii la adresa comenzi@edituragama.ro.
 
Cum returnez o comandă?

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care ți-au fost trimise, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu factura însoțitoare. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate în corespondența ta cu Editura Gama, pe adresa comenzi@edituragama.ro). Cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete pe copertă sau pe pagini.

În cazul în care o comandă la care s-a oferit un produs cadou este returnată integral, ești obligat să returnezi și produsul primit cadou, în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată.

Editura Gama va respecta prevederile Ordonanței de urgentă nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă cumpărătorului (numai în condiţiile actului normativ menţionat) dreptul ca, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate. Costurile de transport aferente returului sunt suportate de către consumator. Retururile, indiferent de metoda de transport aleasă, nu se vor expedia niciodată către Editura Gama cu plata ramburs.

În cazul retururilor integrale de comenzi, vei primi contravaloarea produselor  achitate inițial în interval de 30 de zile calendaristice de la data la care Editura Gama este informată despre decizia ta de a returna produsele.

Dacă dorești returnarea unui produs, te rugăm să ne contactezi telefonic la 0232.230.212 / interior 122 sau prin e-mail la adresa comenzi@edituragama.ro și personalul editurii îți va explica în detaliu procedura.